2012/10/18

LITHIUM




Vlastne ma skoro všetko sere, vonku je zima priveľká na môj tropický vkus, odchádza mi 
kamarátka a neustále posielanie životopisov a následné sklamania ma dosť deptajú. Ale konečne mám akú-takú kôpku ca$h z hosteskovania a preto ich plýtvam na kadernícke potreby (hah) a zamýšľam sa aj nad tetovaním. Odkopla som prirodzenú hnedú farbu s kilometrovými odrastami, (ktoré vlastne nebolo vidno), pretože koniec koncov cítila som sa ako obyčajná a random a to ja nie ľúbiť. Nasadila som ultraviolet s čiernym ombre. Že vyzerám ako gothic dark neviemčo girl radšej zamlčím, ale to že sa mi moja frizúra vrcholne páči prehlasujem smelo a hlasno.

Posledné OOTD so starými vlasmi, užívajte v zdraví. Mimochodom, táto flanelka za dve eurá vo mne evokuje Kurta a Nirvanu. Veľmi. A veľmi sa mi páči táto stena, je pekná v každom ročnom období, ale na jeseň je taká tajomná a magická :3


I'm so happy cos' today I found my friends, they're in my head.


I'm so ugly, that's okay cos' so are you, broke our mirrors.

Sunday morning is everyday for all I care, and I'm not scared.


Light my candles in a dase cos' I found God.

A ako bonus tu máte moju "tancujúcu" prdel:
flanelka sekáč, legíny Lindex, šortky vintage, rider bootsky Humanic (?), leather jacket Bologna

15 comments:

  1. Teba si inak oblečenú ako dokonale ani neviem predstaviť! Dokonalý outfit a flanelka ti sekne, ale ten jacket je most beautiful!!!! ♥♥ ♥♥ novú farbu ti tam príliš nevidno ale myslím že ombré ti pôjde tak sa teším na fotky na ktorých to bude vidno :)

    ReplyDelete
  2. Flanlka je suprová! a za tu cenu! Mmm :)

    ReplyDelete
  3. Jeej, moja obľúbená od nirvany. :) Aj mňa všetko sere, ale vravím si, nejako bolo, nejako bude, tak hore hlavu! :)) A prajem veľa šťastia v nájdení práce.

    ReplyDelete
  4. beeest.. :)) ja toto počasie môžem a ľúbim :) tak trošku optimizmu do toho života cherry

    ReplyDelete
  5. nemozes sem dat link na tvoj formspring?dikyy :)

    ReplyDelete
  6. To počasí je fakt děsný no:// Krásný outfit:))

    ReplyDelete
  7. krásné fotky moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  8. Co dodat :). Vypadáš opět úžasně:))

    ReplyDelete
  9. Legíny jsou dobrý a s názorem na stěnu souhlasím - je to krásný pozadí!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...