2014/02/06

2cool4school



Dobrý deň, drahoušci. Keďže som posledné týždne mala dosť hektické, alebo som pre zmenu len hnila v pelechu a vyžierala sa, veci ako fotenie autfitov nepripadali v úvahu. Jedine, že by som fotila šortky, XXL triká a plyšové ponožky. Prípadne zahodila aj tie dve poctivé hodinky spánku. Paradoxne sa však fotilo a fotilo sa veľa. Na môj najobľúbenejší predmet. Jediný predmet, pri ktorom mám pocit, že nenavštevujem štátnu školu na území SR. Ee. Cítim sa ako na progresívnej škole, v nejakej vyspelej krajine s vysokou životnou úrovňou. Seriously, keby mám peniaze a fondy, presne takú založím. Ale to sú zbytočné reči, tak uzavriem toto filozofické okienko. Hurá na moje záverečné práce! Keďže do dvoch tém som použila fotky, ktoré ste už videli, zverejňujem len nezverejnené. 
______________________________________________
UPOZORNENIE
Ak vám vadí nahota, ste zaostalí či inak sociálne nevyspelí, alebo len nemáte radi moju osobu a teší vás každá omrvinka za ktorú ma môžte zdrbkať... rovno zavrite tento blog. Zavrite celý prehliadač, PC, zavrite dvere zvonka a choďte žiť reálny život plný plnohodnotných, reálnych vecí. Ok? Nemyslím to s vami zle!
___________________________________________________________

Fotografie inšpirované slovenskou literatúrou






Smrteľné hriechy






Telo ako akt





32 comments:

  1. perfiš!!! :3 úplne úžasná ženská si

    ReplyDelete
  2. wow... genialne fotky... ty si genialna!

    ReplyDelete
  3. najviac fotky ♥ aj ja chcem také telo :( :D

    ReplyDelete
  4. páči sa mi že sa vobec nesereš a ked sa tebe niečo páči tak to sem proste dáš! tebe sa takéto odvážne fotky obzvlášť hodia a hlavne ukazuješ že nie len vychrtliny môžu byť krásne :) a tie nohavičurky mám aj jaaa !!!

    ReplyDelete
  5. Waaau, fotky sa mi moc pačia ! Su super ! Inšpirovala si ma. O:)

    ReplyDelete
  6. Moc super fotky, páčia sa mi! Budem sa inšpirovať. O:)

    ReplyDelete
  7. Očekávám nával haterských komentářů, po takovém článku :D
    Ale já jsem tvá obdivovatelka už od tvé éry na blog.cz, takže já dávám "palec hore", protože ty fotky jsou všechny naprosto boží. Ne, ty jsi boží! :3

    ReplyDelete
  8. skvelé fotky čeri :) máš super postavu a tie fotografie majú myšlienku, aspoň ja ju tam vidím...najviac ťa obdivujem :)

    ReplyDelete
  9. čo študuješ? teda ak to nie je tajné. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asi to, čo väčšina na UCM - FMK :-)

      Delete
  10. Niečo úžasné :) normálne ťa obdivujem :)

    ReplyDelete
  11. Bože bože bože ty si dokonalá s dokonalými nápadmi a predstavivosťou a úplne cením že máš odvahu na takéto veci. A som hrdá že môžem povedať že pochádzam z tej istej zasranej dediny jak Cheryl <3 btw dúfam že tento predmet majú všetci lebo sa naň veľmi veľmi teším (ak ma do Trnafky zoberú ofkorz)

    ReplyDelete
  12. Ty jsi úžasná! Nejvíc se mi líbí ta dvojitá fotka, sedmá odspoda:) Máš krásnou postavu.

    ReplyDelete
  13. Obdivuju tě, že takový fotky zveřejníš... každopádně ti můžu říct, že vypadáš jako bohyně! :)

    ReplyDelete
  14. Cherry, navrhuju, abys svým pravidelným čtenářům vařila vybrané speciality, které sem fotíš. Protože jinak při prohlížení těchto fotek asi zkolabuju na přebytečný odtok slin :D
    Z literatury mi příjde nejbožejší obal 'Pásla kone na betóne' a z aktů je nejkrásnější ten první, který jsi už měla na FB a ten předposlední, aww ^___^

    ReplyDelete
  15. matkin je laska a ty si hustacka hehe ^^

    ReplyDelete
  16. aj to "telo ako akt" si prezentovala na skuske? nemali byt vsetky tie fotky fotene tebou, ci to bola skupinova praca?
    moj osobny favorit su cenkovej deti :) nie je to take prvoplanove.

    ReplyDelete
  17. Pecka... vážně. Fotky s popisky mě dostaly, no aktíky velmi mile překvapily. Sluší ti to na nich, ukázala jsi že jsi opravdu odvážná, cením si takovou blogerku v čr/sr kyberrybníčku

    ReplyDelete
  18. můj ty boze, já se zblázním! ty jsi úžasná! aah!

    ReplyDelete
  19. Nemůžu najít vhodné slovo... Víc, než dokonalost. *.*

    ReplyDelete
  20. vo vani s vláskami vyzeráš ako little mermaid
    môžem sa opýtať aký je to odtieň?

    ReplyDelete
  21. Literatúra ma odpálila úplne. Dobre si to vymyslela :) akt, je tiež super a oceňujem hlavne tvoju odvahu za takúto neskrytú nahotu, ja by som na toto gule nemala. Bohu vďaka za AVčko a za tvoje fotky :)

    ReplyDelete
  22. téma- slovenská literatúra a jej vizualne zobrazenie?

    ReplyDelete
  23. tie fotky vo vani su megaa!

    http://victorys-diary.blogspot.sk

    ReplyDelete
  24. wau super fotky *K

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...