2014/04/13

spring/summer014


Hahaha, srandičky! Mala som toho toľko, že som vyselektovala viac než polovicu šatníka. Redukcia handier je fajn. Ale popravde... Z tohto basic wishlistu si už väčšinu môžem škrtnúť.  Ešte by som sem mala zahrnúť teplé slnečné počasie, lebo z tej grcky vonku sa mi chce grckať. Ach.

spring wishlist
U mňa vedú neutrálne farby a čierna, denim, platformy, crop topy a jednoduché triká, pod to harness-mesh-lace podprdy (alebo bez!). A zháňam gate na traky, ale vďaka zaužívanej tradícii dostupných reťazcov "vyrob peknú vec ale pokaz ju nechutnými detailmi" som neuspela. Objednať ich online sa obávam, lebo by nesadli a nájsť ich v spleti takýchto chutnulinkých bling bling stránočiek je horor. 

Ako vidíte túto jar-leto vy a čím ste sa vyzbrojili? A kto vie o supiš perfiš trakogacoch ma veľmi poteší.

6 comments:

  1. Taky bych potřebovala vytřídit šatník, ale to by mi nic nezbylo :-O

    ReplyDelete
  2. Nápodobně, kdybych si vyházela půlku šatníku tak doopravdy nemám co nosit :D
    Z wishlistu se mi moc líbí šatičky ^___^

    ReplyDelete
  3. Pekné vecičky na leto. Vedela by som si vybrať minimálne 7, ktoré by som taktiež chcela :3

    ReplyDelete
  4. Tiež sa chystám na veľké vytriedenie šatníku a nemilosrdné vyhadzovanie, rozdávanie alebo ak sa pošťastí popredávanie nenosených kúskov :) A z tvojho wishlistu by som kľudne aj všetko brala! :)
    Stray Alley

    ReplyDelete
  5. pockaj dufam, ze ta webstranka s oblecenym - ten slovensky webshop je len zly zart. Ved to je cisto diskofilne oblecenie riznute vietnamskou trznicou

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...